شرایط دریافت مدرک icdl چگونه است

شرایط دریافت مدرک icdl

مدرک icdl جزو مدارکی است که هر شخص برای ورود به بازار کار بدان نیازمند است.

icdl عبارت است از مهارت های هفتگانه کار با کامپیوتر که هر شخص در جامعه امروزی باید آن ها را آموزش دیده باشددر غیر اینصورت فردی بیسواد شناخته خواهد شد
در حوزه دریافت مدرک icdl موضوعی که بیش از دریافت مدرک اهمیت دارد موضوع انتخاب یک آموزشگاه icdl مناسب است.
مدرک icdl برای هر ضخص به مانند مدرک گواهینامه واجب است.
در زمان استخدام در هر موسسه ای ،نخستین مدرکی که از شما طلب میشود مدرک icdl است.بنابراین اهمیت این مطلب را تا حد زیادی متوجه شدید.
اما شرایط دریافت مدرک icdl چیست؟

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که شرایط دریافت مدرک icdl چیست باید بدانیم که icdl چیست؟
مهارت icdl متشکل از هفت دوره است که در غالب دوره آموزشی icdl به دانشجویان آموزش داده میشود.
در دوره آموزشی icdl چه مواردی آموزش داده خواهد شد؟
ویندوز : شامل مبانی اولیه کامپیوتر است که بصورت آشنایی کلی با سیستم کامپیوتر ،آشنایی با سخت افزار سیستم ،آشنایی با مفاهیم فایل ،ایجاد اطلاعات ،بازیابی و حذف آن ها میپردازد.علاوه بر این آشنایی با منوی استارت ،برنامه های پرکاربرد و بطور کلی هر آنچه که در زمان کار با کامپیوتر نیاز است که بدانید را آموزش میدهد.
اینترنت: در این سرفصل از آموزش آشنایی با اصول اینترنت و مفاهیم آن صورت میپذیرد.آنشایی با انواع مرورگر ها ،راه های جلوگیری از انواع آسیب ها مانند هک در فضای مجازی ،ذخیره سازی محتوا ،آپلود محتوا و … آموزش داده میشود.
Word: آموزش word جهت صفحه آرایی و واژه پردازی صورت میپذیرد.در این سر فصل آموزشی ایجاد یک سند متنی با استفاده از انواع سربرگ و پابرگ و یا یک صفحه آرایی ساده توضیح داده میشود.علاوه بر این مباحث صفحه بندی کتاب نیز تدریس میگردد.
Excel :در کلاس آموزش اکسل نیز مواردی چون امور حسابداری آموزش داده خواهد شد.
Access :نرم افزاری در جهت ایجاد ،ویراش و حذف پایگاه داده های عظیم است و بدین منظور بتوانید داخل این پایگاه داده ها مورد مورد نظر خودتان را جستجو و پدا و تغییرات مورد نظر را بر آن اعمال نمایید.
Power point : نرم افزاری که به نرم افزار ارائه مطالب مشهور است.آموزش این نرم افزار بصورت ایجاد انواع اسلاید ،انیمیشن و نحوه نمایش آن ها صورت میپذیرد.
Out look: ایجاد یک اکانت و ایجاد ،ویراش و حذف نامه های الکترونیکی برایتان آموزش داده خواهد شد.

یکی از مواردی که در زمان انتخاب یک کلاس آموزش icdl باید بدان توجه نمایید این است که آموزشگاه مورد انتخاب شما این دوره را با چه قیمت و طی چند دوره برگزار مینماید.زیرا متاسفانه هستند موسساتی که برای سود جویی خود و گرفتن پول بیشتر از دانشجویان ،این دوره را طی چندین دوره برگزار و پول بیشتری را از این دوره از دانشجو کسب میکنند.لذا برای کمک به عدم تلف شدن وقت و هزینه خود بهتر است بدنبال آموزشگاه کامیپوتر خوبی باشید که در طی تنها یک دوره و با هزینه معقولی این دوره را به اتمام برساند .ضمن اینکه مدرکی معتبر را بریتان ارائه دهد.یکی از این اموزشگاه ها ،آموزشگاه کامپیوتر پرتو است.

دلایلی که یک فرد به مدرک icdl نیاز دارد مواردی تحت عنوان زیر است:

بطور کلی در صورت داشتن مهارت در این زمینه میتوانید به اهداف زیر دستیابی داشته باشید:
تضمین کیفیت استفاده کاربران و کارمندان یک شرکت از کامیپوتر
  کاهش هزینه های پشتیبانی IT

توانایی کارمندان در براورده نمودن توقعات کارفرمایان در انجام امور روزانه توسط کامپیوتر

  برای مهارت استفاده افراد از سیستم کامپیوتر ،دارای تعریف دقیق و استانداردی جهانی است که در هر کجای جهان به یک دید به آن می نگرند

خب تا اینجای کار در مورد این موضوع صحبت کردیم که icdl چیست و چرا به آن نیاز داریم.
حالا بپردازیم به شرایط دریافت مدرک icdl.

شرایط دریافت مدرک icdl

برای دریافت مدرک icdl نیاز به شرایط زیر دارید
1-ثبت نام نمودن در کلاس آموزش icdl
2-گذراندن دوره ها و فراگیری مهارت های هفتگانه
3-شرکت در کلاس آمادگی آزمون icdl
4-شرکت در آزمون های عملی icdl
5-کسب نمره قبولی در آزمون icdl
6-دریافت مدرکی که علاوه بر معتبر بودن ،قابل ترجمه نیز باشد

می بینید که مسیر طولانی برای در اختیار داشتن مدرک icdl وجود ندارد.

کابرد پارتیشن در ادارات

پارتیشن یکی از مواردی است که میتوان در دکوراسیون داخلی از آن استفاده نمود و به دلیل تنوع آن از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.علاوه بر جنبه ظاهری که پارتیشن برای محیط دارد و جزو مزایای آن است ،میتوان به استفاده از آن در جداسازی آن در دکوراسیون و محیط اشاره نمود.لذا برای اینکه یک فضا را جدا سازی و تقسیم بندی نمایند ،میتوان از انواع پارتیشن استفاده نمود.

از دیگر مزایای پارتیشن در دکوراسیون داخلی ،این است که در زمان تغییر دکوراسیون داخلی ،میتوان آن ها را از هم جدا و به شکلی دیگر چید.موضوعی که در صورت انتخاب دیوار بعنوان یک جدا کننده نمیتوان از آن بهره برد.

در گذشته پارتیشن ها را تا سقف امتداد میدادند اما امروزه سعی بر آن است که بین سقف و پارتیشن اندکی فضا را خالی گذاشته تا نور ،گرما و سرما را از خود عبور دهند و بشکل عایق عمل نکنند.

علاوه بر اینکه پارتیشن در امر جدا سازی مصرف دارد ،در امر دکوراسیون داخلی دست طراح را باز میگذارد تا از فضای کوچک حداکثر استفاده را داشته باشد.

بدین منظور اصولا از پارتیشن هایی استفاده میشود که ارتفاع کمتری دارند و میتوانند به خوبی گرما ،سرما و نور را از خود عبور دهند.

قبل از اینکه برای پارتیشن بندی محیط اقدام نمایید باید به درستی فضا را ارزیابی نمایید.

برخی از ویژگی های پارتیشن اداری عبارتند از :

  • سرعت در اجرای پارتیشن بندی برای نصب
  • قابلیت تبدیل به خاصیت ضد آن بودن آن ها توسط استفاده از فناوری نانو در ساخت آن
  • قابلیت تعمیر و تعویض
  • عایق صوت ،گرما ،سرما و نور
  • قابلیت تعبیه پرده و کرکره در بین پارتیشن های دو جداره
  • قابلیت جداسازی و انتقال به محیط دیگر
  • قابلیت اجرا در رنگبندی های متفاوت و بسیار زیاد
  • در صورتیکه بجای دیوار کاذب استفاده شود ،نیازی به رنگ امیزی مجدد ندارد

درباره مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان کلاسیک از واژه کلاسیوس گرفته شده که به معنی درجه یک است.

یکی از انواع مبلمان اداری ،مبلمان اداری کلاسیک است که با استفاده از تاریخچه ای پر شکوه توانسته جذابیتی الهام بخش را برای استفاده کنندگان به ارمغان اورد.بطوریکه با استفاده از این مبلمان اصالت تاریخچه ای آن را نیز رعایت نموده اید.

خواستگاه این نوع از مبلمان کشور های اروپایی است که به مرور زمان به کشور های اسیایی و عربی راه یافت.علاوه بر این ،مبلمان اداری کلاسیک در ایتالیا که خود را مهد معماری و دکوراسیون مینامد نیز رواج یافت.

در صورتیکه جزو ان دسته از افرادی هستید که روحیه ای تجملاتی دارند ،دکوراسیون اداری کلاسیک برایتان مناسب است زیرا با نقش و نگارهایی که دارد روحیه تجملاتی شما را ارضا خواهد نمود زیرا موجب زیبایی هرچه بیشتر فضا میگردد.

نکته ای که باید بدان توجه نمایید این است که در صورتیکه سبک کلاسیک را برای دکوراسیون خود انتخاب میکنید باید تمامی موارد و جزئیات را از همان سبک انتخاب نمایید بعنوان مثال استفاده از یک میز مدیریتی کلاسیک در کنار یک صندلی فلزی کاری بسیار ناپسند است و موجب میشود فضای شما بسیار آشفته به نظر برسد.

اینکه برای محیط اداری خود چه سبکی را انتخاب میکنید ،بستگی زیادی به سلیقه ،میزان بودجه مورد نظر ،موقعیت اجتماعی شما و حتی نوع شغل شما دارد.بعنوان مثال در صورتیکه کاربرد شما یک رستوران است ،استفاده از این نوع مبلمان برایتان بسیار بیهوده است اما مبلمان اداری کلاسیک در فضای دفتر وکالت پسندیده است.

مبلمان اداری کلاسیک چه ویژگی هایی دارد؟

تمامی وسایل مبلمان اداری کلاسیک از چوب تهیه شده که اغلب موراد این چوب از نوع راش است.نقش و نگارهای برجسته بر روی بدنه آن نیز توسط هنر منبت کاری نقش بسته شده است.

جنس نشیمن نیز در این نوع از مبلمان از چرم است.در نشیمن آن نیز از فوم سرد استفاده میشود که پس از استفاده تغییر حالت ندهد و سریعا به حالت اول برگردد.

رنگ مورد استفاده در مبلمان اداری کلاسیک عمدتا از رنگ های گرم مانند ،قهوه ای سوخته ،زرشکی ،قهوه ای شکلاتی ،طلایی تشکیل شده است اما به دلیل اینکه این نوع از مبلمان عمدتا بصورت سفارشی تولید میگردند ،انواع رنگ هایی که بجز موارد بالا است را میتوان بشکل سفارشی انجام داد.در مورد رنگ چوب و پارچه نیز بصورت کاملا سلیقه ای و هماهنگ و یا غیر هماهنگ میتوان انتخاب نمود و عمل کرد.

در مورد قیمت تمام شده مبلمان اداری کاسیک نیز چون منبت کار و چوب است و بشکل سفارشی تهیه میگردد از قیمت بالاتری بر خوردار است.

در انتها نیز به این نکته توجه نمایید که به علت عمر بالای این مبلمان باید در انتخاب آن دقت نمایید زیرا سالیان سال باید از ان استفاده نمایید.

دکوراسیون داخلی

مبلمان اداری

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی